mandag den 12. december 2011

Dejlig start på ugen!

Jeg plejer ellers ikke at være særlig vild med mandag, man vil jo altid gerne have længere weekend. Men i dag var det en dejlig mandag!
For det første havde jeg mit nye halstørklæde på, min mor har været så sød at strikke det til mig. Er helt vildt glad for det.
Derudover skulle jeg hjem til min far i dag, ja mine forældre er skilt. Da han så kommer hjem, har han købt en marcipan-gris til mig! Den smager pisse godt.

Jeg sad også og kiggede nogle videoer i gennem. Jeg fandt en af Pippi, hvor hun er i bad, jeg kan så ikke helt styre bruseren, så jeg kommer til at sprøjte vand op på min veninde og kameraet. Hov..



Hvordan har jeres mandag været? :-)

Undskyld billedets dårlige kvalitet, det er taget med mit webcam. Mit kamera er nemlig hjemme hos min mor.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar