mandag den 5. december 2011

All I want for christmas is books

Jep.
Det eneste jeg ønsker mig i julegave, er bøger. Eller næsten i hvert fald, jeg ønsker mig en lille smule tøj også penge. Ja, penge er en lidt nederen ting at ønske sig i julegave, men da jeg skal til Canada i sommerferien, har jeg brug for pengene. Det er en meget dyr tur, selve turen skal jo betales, men jeg skal jo også gerne kunne shoppe lidt derovre.
Andre der skal på Destination Canada i sommerferien? Eller er der nogen, der har været der? Jeg vil meget gerne høre fra jer, hvis I skal, eller hvis I har været. Personligt glæder jeg mig pisse meget! Det bliver så fedt, at komme over og lære noget sprog og kultur. Kan næsten ikke vente.

Canadians, prepare yourself! I'll be there in the summer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar